رژیم غذایی و درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

رژیم غذایی و درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا

 

رژیم غذایی و درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی معمولا پزشک خود در مورد رژیم غذایی و درمان برای سطح کراتینین بالا مشورت کنید. سطح کراتینین کراتینین بالا نشان می دهد آسیب کلیوی یا نارسایی کلیه. برای این کار، پزشک خود را از یک رژیم غذایی کلیه تجویز کند.

در مقایسه با رژیم غذایی، کارشناسان بر این باورند که درمان کارآمد برای رسیدن به سطح کراتینین بالا که می تواند کمک به مقابله با مشکل از ریشه مهم تر است. در طول خواندن خود را، شما می توانید شروع گفتگو با کارشناسان آنلاین در جعبه خدمات، آن است که یک ماشین نیست و هیچ هزینه مشاوره وجود دارد.

رژیم غذایی برای سطح کراتینین بالا

پروتئین. یک رژیم غذایی کم پروتئین است که معمولا توصیه می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت که در دیالیز توصیه می شود برای محدود کردن مصرف پروتئین به مصرف روزانه توصیه می شود از 0.8g به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است. مصرف پروتئین کمی پایین تر برای بیماران کلیوی غیر دیابتی توصیه می شود. مردم باید بدانند که رژیم های غذایی کم پروتئین برای همه نیست، و در بسیاری از موارد، آنها می تواند خطرناک باشد. اگر شما می خواهید برای دریافت لیست مواد غذایی از رژیم غذایی کم پروتئین، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

سدیم. به طور کلی، بیماران با سطح کراتینین بالا پیشنهاد می شود برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم سدیم است. اجتناب از غذاهای با نمک اضافه شده است، از جمله آجیل، بیکن، ترشی، زیتون، کلم رنده شده واب پز با سرکه و گوشت ناهار.

-پتاسیم. اگر سطح پتاسیم خود را بالا می باشد، شما ممکن است خواسته شود به محدود کردن و یا از بین بردن سبزیجات برگ سبز، گل کلم، موز، سیب زمینی، پرتقال و زردآلو، همه از آن بالا از پتاسیم است، و تشویق به انتخاب غذاهای پتاسیم پایین تر از جمله خیار، هویج، کاهو ، سیب، زغال اخته، انگور و برنج.

درمان برای سطح کراتینین بالا

جدای از رژیم غذایی برای سطح کراتینین بالا ذکر شده فوق، درمان های دیگر برای سطح کراتینین بالا شامل داروهای غربی، دیالیز و داروهای گیاهی چینی. در اینجا ما به طور عمده در مورد داروهای گیاهی چینی صحبت کنید.

برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند به طور مستقیم به بیمار کمک کند تا پایین سطح کراتینین بالا با افزایش سم زدایی روده وجود دارد. در مقایسه با داروهای غربی، بیماران نیازی به نگرانی در مورد عوارض جانبی، به عنوان تمام داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند.

به عنوان یک ماده در واقع، کاهش سطح کراتینین بالا باید هدف نهایی باشد. برخی از داروهای گیاهی چینی به طور معمول استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه در بالینی. تا زمانی به عنوان کلیه ها می تواند به "پست عامل" خود، نه تنها سطح کراتینین بالا می توان کاهش داد، همچنین دیالیز جلوگیری خواهد شد. اگر شما علاقه مند در داروهای گیاهی چینی هستند و می خواهید برای دریافت لیستی از داروهای گیاهی چینی، شما می توانید به ما یک پیام را ترک و یا یک ایمیل به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را به ما ارسال.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.